Projektpalatset

Projektpalatset är en webbtjänst för all form av projektsamordning och är idealiskt för sköta projekt där deltagarna är geografiskt utspridda. Dokument, kalendrar, meddelanden, målstolpar, uppgifter, kontakter, med mera kan kontinuerligt samlas, samordnas och delas mellan dem som deltar i projektarbetet.

Fördelar:

  • All information om ett projekt finns samlat på ett ställe och är tillgängligt dygnet runt oavsett var projektdeltagarna befinner sig
  • En användare har tillgång till samtliga projekt som den är involverad i genom ett och samma konto
  • Backup på allt material
  • All informationen om ett projekt kan arkiveras på ett säkert sätt för framtiden
  • Det är enkelt och billigt att komma igång

Om du är intresserad av att lägga upp ett projekt eller har frågor, kontakta oss eller använd detta formulär.

Priser

Användare ligger kostnadsfritt i systemet och kan medverka i flera projekt genom samma användarkonto.

Projektkonto
Antal användareUtrymmeNormalkostnadArkivkostnad
1-51 GB400 kr/mån100 kr/mån
6-151 GB600 kr/mån150 kr/mån
16-301 GB900 kr/mån225 kr/mån
31-Mot offert

Startavgiften är 1500 kronor om inte projektet binds upp och betalas i minst 12 månader.

Tilläggstjänster
Totalt utrymmeNormalkostnadArkivkostnad
Introduktionskurs och support7 500 kr-
Ökning lagringsutrymme till 5 GB+ 200 kr/mån+ 50 kr/mån
Ökning lagringsutrymme till 10 GB+ 300 kr/mån+ 75 kr/mån
Manuell export av projektdata5 000 kr-

Priser är exklusive moms. Tre månaders löptid, en månads uppsägningstid.

Efter att projektet avslutats så måste det ligga i "karantän" i 1-4 månader (återstoden av påbörjat kvartal) till normalkostnad. Därefter kan det fortsatt ligga arkiverat för 25% av normalkostnaden. Ett arkiverat projekt är fullt läs- och sökbart men går inte att ändra på.